PL EN
SOCIAL MEDIA

Artysta w roli przedsiębiorcy, czyli Pągowski w nowej odsłonie kampanii filmowej THINK BIG – UPC Biznes

Druga odsłona kampanii programu dla małych firm z globalnymi ambicjami THINK BIG

Od dziś w Internecie i Telewizji Cyfrowej UPC obejrzeć można kolejny odcinek kampanii, prezentującej ideę II edycji programu dla firm THINK BIG organizowanego przez UPC Biznes. Założenia tegorocznej odsłony konkursu przedstawia cykl krótkich filmów z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Swojego wizerunku na rzecz kampanii użyczyli właściciele firm potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność i zgodnie z ideą THINK BIG – działać globalnie.

Bohaterem drugiego, spotu filmowego, promującego program został artysta rozpoznawalny na światowej arenie sztuki –  Andrzej Pągowski. Na kilkunastu kadrach, obrazujących receptę na powodzenie w biznesie ‘by Pągowski’ możemy obserwować wędrówkę znanego, polskiego artysty po jego ulubionych miejscach, zlokalizowanych w pobliżu bielańskiego studia reklamowego Kreacja Pro.  Hasło tegorocznej edycji THINK BIG i samej kampanii brzmi „We share your passion for business” – zwraca ona uwagę nie tylko na kontekst  myślenia ‘globalnego’ o firmie, ale także aspekt łączenia pasji z działalnością biznesową.

Sam konkurs oraz promująca jego idee kampania to efekt inicjatywy UPC Biznes – biznesowego ramienia UPC Polska. Jego THINK BIG to program adresowany do wszystkich właścicieli firm, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.

Pierwsza edycja programu THINK BIG miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike – projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2015 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.

Andrzej Pągowski we wrześniu tego roku stworzył  kreację artystyczną II edycji programu – plakat, ilustrujący  przesłanie programu – odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.

Artysta oceni także potencjał innowacyjności drzemiący w uczestnikach tegorocznej odsłony konkursu THINK BIG – wcieli się w rolę jurora bieżącej edycji programu.

Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można oglądać na: www.thinkbig2015.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC  (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych – na facebookowym fanpage’u THINK BIG https://www.facebook.com/UPCbiznes

Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski,  Konrad Olszewski i Jakub Piekarczyk.

 

Powrót