PL EN
SOCIAL MEDIA

Konkurs Think Big organizowany przez UPC Biznes już na półmetku

Jeszcze tylko 2 tygodnie zostały na przesyłanie zgłoszeń w biznesowym konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami – Think Big organizowanym przez UPC Biznes.
Do 18. listopada każdy przedsiębiorca może zgłosić swój pomysł na rozwój biznesu, niezależnie od tego w jakiej działa branży i czego on dotyczy. To konkurs, któremu przyświeca wyjątkowa na rynku idea, dlatego jurorzy konkursu zachęcają przedsiębiorców do udziału w nim w nagranym specjalnie z tej okazji filmie.

Przyjmuje się, że przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają przygodę z biznesem są bardziej odważni i tworzą innowacyjne pomysły. Nie zawsze jednak zderzenie z biznesową rzeczywistością przynosi sukces. Dlatego Think Big to jeden z nielicznych ostatnio konkursów w Polsce, którego adresatem nie są nowo powstałe firmy, a te, które działają już na rynku i mają pomysł na rozwój.

„W ostatnich czasach mieliśmy swego rodzaju wysyp konkursów kierowanych do osób posiadających pomysł na biznes. Teraz kolej na tych, którzy zaczęli już swoją biznesową przygodę i mają czym się pochwalić. Czas na to aby pokazali, jak dzięki zdobytemu doświadczeniu chcą sprawić że rozwój ich firmy nabierze tempa.” – mówi Bartłomiej Gola, Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group, członek kapituły konkursowej. „Think Big to szansa, dzięki której przedsiębiorcy, którzy z realiami biznesu zdążyli się zderzyć, dostają pomoc przy wprowadzaniu istotnych zmian dla swojej firmy.”

Pierwsze zgłoszenia do konkursu Think Big wskazują, że choć branża technologiczna jest aktywna wśród uczestników, to liczna reprezentacja dotyczy także innych segmentów, np. konsultingu, mediów, administracji, reklamy. Na tym etapie nie można ujawnić szczegółów, ale zgłoszenia te dotykają ważnych sfer z życia każdego z nas, a innowacje mogą ułatwić nie tylko naszą pracę, ale także życie prywatne.

„Jesteśmy przekonani, jako firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania dla tysięcy przedsiębiorców, że ważna jest nie tylko technologia, ale także całościowe spojrzenie na potrzeby klientów.” – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes. „Dlatego zorganizowaliśmy konkurs, w którym każdy pomysł może wygrać, o ile okaże się przełomowy i innowacyjny. Jesteśmy mile zaskoczeni dotychczasowymi zgłoszeniami i czekamy na następne.”

Zobacz film z udziałem członków kapituły konkursowej: http://youtu.be/iertsVH9DjE

By zdobyć nagrodę główną 40.000 złotych do swojego pomysłu w finale konkursu przekonać trzeba będzie jury, w skład którego wchodzą Dariusz Bogdan – podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Michał Brański – współtwórca Grupy o2, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Barbara Sielicka – redaktor prowadzący Bankier.pl, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca oraz Bartłomiej Gola – Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. W skład kapituły wchodzą również Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska oraz Agnieszka Zawistowska – dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska. Za drugie miejsce przewidziano nagrodę w postaci 10 000 zł (dla 2 firm). Dla finalistów konkursu nagrody przygotowali także partnerzy konkursu – SpeedUp Group oraz Cowork.
Finał zaplanowany został na połowę stycznia.

Partnerami konkursu „Think Big” są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Święto Kobiet Biznesu, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Powrót