PL EN
SOCIAL MEDIA

VZÓR na sukces dla polskich przedsiębiorców według THINK BIG UPC Biznes

Polski retro design w kolejnej odsłonie kampanii programu dla małych firm z globalnymi ambicjami THINK BIG

W kolejnym odcinku kampanii, promującej II edycję programu dla małych firm THINK BIG, jej organizator UPC Biznes podjął współpracę z Vzór – marką, powołaną do życia 2 lata temu w celu wskrzeszenia kultowego polskiego designu Romana Modzelewskiego. Film z udziałem Jakuba Sobiepanka, Krystyny Łuczak-Surówki i Michała Wocha – twórców Vzór, stanowi kolejny odcinek kampanii „We share your passion for business”, realizowanej z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Spot emitowany będzie w Telewizji Cyfrowej UPC oraz Internecie.

Najbardziej wyróżniającym się elementem scenografii samego filmu UPC Biznes jest RM 58 – niezwykle charakterystyczny fotel projektu Modzelewskiego,  dostępny dziś – dzięki staraniom Vzór – partnera programu THINK BIG – w regularnej produkcji i dystrybucji w Polsce i za granicą. Klip, dzięki zastosowaniu oryginalnego montażu i muzyki w stylu retro, nie tylko w przekorny sposób nawiązuje do pomysłowości twórców meblowej marki – to także próba nowego spojrzenia na dzisiejszą, polską przedsiębiorczość i jej niesztampowe idee, kryjące ogromny, komercyjny potencjał.

THINK BIG to program zainicjowany przez dostawcę nowoczesnych usług dla firm, w tym superszybkiego Internetu, UPC Biznes. Adresowany jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.

To już ostatnia chwila na zgłoszenia do THINK BIG – tylko do 7. listopada
Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Zdobywcy  dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 000 zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju firmy należy przesyłać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na www.thinkbig2015.upc.pl, nie później niż do 7.11.

Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można oglądać na: www.thinkbig2015.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC  (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych – na facebookowym fanpage’u THINK BIG

Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski,Konrad Olszewski i Jakub Piekarczyk.

Powrót